piątek, 20 stycznia 2012

Krem do demakijażu Yves Rocher

Kolejny kosmetyk firmy Yves Rocher, który zrecenzuję. Mam aktualnie jeszcze perfumy tej firmy - Ode l'amour. Jeśli je lubicie, to śpieszcie się z zakupem, bo podobno firma wycofuje ten zapach. Teraz zresztą raczej już nie dostanie się go w sklepie stacjonarnym. Ja kliknęłam je w grudniu ze zniżką 35%.



Ale powracając do kremu do demakijażu. Kupiłam go kierując się rzecz jasna recenzją znalezioną na wizażu. Kosztował on wtedy 37 zł, ale miałam zniżkę 30 zł, więc wtedy cena była do przetrawienia. Sama 37 zł bym nie dała za ten kosmetyk, bo znam wiele lepsze i 3 razy tańsze. Kosmetyk jak nazwa wskazuje ma konsystencje kremu, dzięki czemu w moim mniemaniu jest dość wydajny. Używam go codziennie od 2 miesięcy a nawet nie zużyłam połowy. Krem ten całkiem dobrze radzi sobie z makijażem i co najważniejsze - nie wysusza skóry. Jedyne co mi się nie podoba to zapach. Wg producenta jest to zapach herbaty, ale ja tam czuję bambus żywcem wytargany z chińskiej knajpy.

Podsumowując- dobry kosmetyk, który w zasadzie mogę polecić, ale jeśli patrzycie na cenę, to myślę, że bez problemu znajdziecie coś porównywalnego jakościowo a tańszego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz