niedziela, 22 stycznia 2012

Sole do kąpieli Mariza

Zamawiając kosmetyki z Marizy skusiłam się na sole.



Bardzo lubię tego typu kosmetyki.  Skusiłam się na sole o zapachu lawendy, jaśminu oraz róży. Sól  różaną od razu podarowałam,  bo zapach mi nie odpowiada. Nie jestem względem nich bardzo wymagająca, ale dobra sól wg mnie: ładnie pachnie, zmiękcza wodę i fajnie jeśli ją barwi. Sole z Marizy pachną dość intensywnie, ale niestety woda jest bardzo twarda przez co kąpiel nie należy do najprzyjemniejszych.  Nie barwią one też wody, ale nie jest to jakąś dużą wadą. Te sole też nie są zbyt wydajne, 1 opakowanie starcza raptem na 2 użycia. Osobiście nie kupię ich ponownie.

1 komentarz:

  1. Ja lubię sole, które pachną intensywnie w czasie kąpieli, to moje główne kryterium :)

    OdpowiedzUsuń