czwartek, 19 stycznia 2012

Moje błyszczyki

Chociaż w tej dziedzinie reprezentuje minimalizm, bo mój zbiór liczy aż 3 sztuki: Revlon Lustrous oraz 2 błyszczyki Nyxa.
Oczywiście przez moje ręce przewinęło się i nadal przewija wiele innych błyszczyków, ale jeśli mi nie odpowiadają, to nie wliczam je do kolekcji, tylko wysyłam w świat. Te 3 błyszczyki są najlepszymi jakie miałam do tej pory. Lubiłam jeszcze Clinique, skończył mi się jakiś czas temu i w sumie przymierzam się do zakupu nowego.


Revlon Lustrous Lip Gloss
Skusiłam się na niego około roku temu po obejrzeniu wielu filmików na YT. Kupiłam odcień 120 Pink Pursuit, który w opakowaniu wygląda na ciemny róż, ale na moich ustach wygląda całkiem naturalnie.
Błyszczyk ten ma same plusy: daje piękny kolor na ustach, pięknie się błyszczy, jest trwały i nie klei się.

 Z dostępnością również nie powinno być problemów. Ja swój kupiłam przez internet za 15 zł z wysyłką z USA. W Douglasie kosztuje on ok 40 zł, a na allegro można dostać go za 10 zł + wysyłka.

NYX Round Lip Gloss
Obecnie mam w kolorze  34 Real Nude. Wcześniej miałam również w kolorze Sorbet, ale konsystencja mi nie odpowiadała i wyrzuciłam go.
Błyszczyk w kolorze Real Nude to mój faworyt wśród błyszczyków. Mam go już rok i niestety widzę już w nim dno. Ma on piękny kolor delikatnego różu i cudowną, kremową konsystencję. Dla mnie, posiadaczki naturalnie czerwonych ust jest on idealny do makijażu nude. Dla osób mających jasne usta na pewno będzie dość ciemny.
Mankamentem błyszczyka jest to, że się "ślini", czyli że wypływa z opakowania, więc noszenie go w torebce może być trochę ryzykowne.  Jest go też dość mało w opakowaniu, bo jedyne 2,5 ml.

Błyszczyk można dostać w USA za ok. 2,5 $ lub na allegro.

NYX Mega Shine Lipgloss
Ja mam w kolorze Smokey Look, czyli brzoskwiniowo- beżowy. Na moich ustach niestety widać jedynie połysk. 



 Ma on wiele zwolenniczek na YT. Mnie też on przypasował do gustu, chociaż faworytem bym go nie nazwała. Może to kwestia dobrania odpowiedniego koloru. Błyszczyk ma świetną konsystencję, jest dość trwały, pięknie mieni się na ustać. Jest go też dość dużo w opakowaniu, bo aż 11 ml.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz