środa, 18 stycznia 2012

L'oreal Liss Ultimate

L'oreal Liss Ultimate jest kosmetykiem profesjonalnym  w formie olejku, służącym do prostowania włosów.  Na szczęście mania prostowania włosów minęła mi już, ale zdarza się, że od czasu do czasu sięgam po prostownicę. Przez lata przetestowałam wiele produktów do prostowania, jednak też mi najbardziej przypadł do gustu. Dzięki niemu włosy po prostowaniu stają się sypkie i błyszczące, jak od fryzjera:) Przy tym bosko pachną. Zapach olejku jest obłędny! Niestety są też mankamenty, bo jak się łatwo domyśleć przetłuszcza włosy. Mnie to jednak nie przeszkadza jakoś bardzo, bo moje włosy wytrzymują w dobrym stanie dzień, ale kolejnego wyglądają już nieciekawie. Olejek jest bardzo wydajny- ja na swoje długie włosy stosuję jedynie kropelkę. Mam go od sierpnia, a nawet 1/5 nie zużyłam. Cena to ok. 30 zł + przesyłka na allegro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz